Managementul crizei
Cum să previi și să atenuezi problemele care apar într-o corporație
Nu toate crizele au cauze neaşteptate. O problemă minoră ignorată poate creşte şi poate deveni o criză reală. Utilizând tehnicile de management de criză aceste riscuri se pot gestiona şi limita în mare măsură.
Pentru a ajuta organizaţiile să gestioneze o situaţie de criză, Chelgate poate realiza:
- o analiză a riscului pentru a identifica ariile de vulnerabilitate;
- o analiză a percepţiei publice şi a practicilor de afaceri care ar putea afecta organizaţia;
- un plan de comunicare pentru a îmbunătăţi relaţiile cu publicul extern şi intern;
- un plan de gestionare a crizelor;
- activităţi menite să redea încrederea în reputaţia organizaţiei după ce criza a luat sfârşit.
În implementarea procedurilor de gestionare a crizelor, clienţii firmei beneficiază de asistenţa preşedintelui companiei, Terence Fane-Saunders care are o experiență de peste 30 de ani în gestionarea crizelor pentru companii multinaţionale şi guverne.